Aquest dijous 20 de març, l’Observatori ha estat present al barri del Raval, més concretament a la Rambla del Raval, per celebrar l’Iftar popular impulsat pel Grup Interreligiós del Raval (GIR). L’esdeveniment ha tingut com a tema principal «El paper indispensable i indiscutible de la dona jove del barri en la construcció d’un Raval comunitari, sostenible, respectuós i que veu en la diversitat una fortalesa del territori».
La celebració ha començat amb una introducció per part del GIR, seguida per una contextualització del lema de l’acte i de la temàtica, així com una lectura del relat de la comunitat, construït de manera col·lectiva per un grup de nenes del barri. El tancament de la primera part de l’esdeveniment s’ha fet mitjançant la lectura del lema de l’acte en diferents llengües (català, bengalí, àrab, amazic, tagal, hindi, urdú i castellà).
Després de la lectura del lema, la crida a l’oració ha donat pas al sopar comunitari, moment en què s’ha trencat el dejuni.