La setmana passada, els estudiants del Seminari VI del grau en Global Communication Management de Blanquerna-URL, acompanyats pels professors Antoni Castells i Lana Kazkaz, van visitar l’exposició d’Open Arms al Palau Robert.
La visita formava part del treball que estan desenvolupant en una proposta per al programa Citizens, Equality, Rights and Values Programme (CERV), una iniciativa europea centrada en la lluita contra la discriminació, la xenofòbia i la intolerància. En el marc d’aquest procés, els estudiants estan dissenyant projectes orientats a promoure la inclusió i abordar reptes socials clau arreu d’Europa.
L’exposició va oferir una valuosa font d’inspiració per a les seves propostes, aportant una perspectiva colpidora sobre la migració, l’acció humanitària i la defensa dels drets humans. A través del contacte amb experiències reals i iniciatives impulsades per Open Arms, els estudiants van poder connectar conceptes teòrics amb exemples pràctics de compromís cívic i solidaritat.
Després de la visita, els estudiants van participar en un debat a l’aula sobre la migració, en què van compartir reflexions i van analitzar les qüestions abordades durant l’exposició. El debat va fomentar el pensament crític i l’intercanvi de perspectives diverses, enriquint així el desenvolupament de les seves propostes de projecte.