El 28, 29 i 30 de gener, la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna acollirà el III Congrés Internacional sobre Llibertat Religiosa i de Consciència, organitzat per la Càtedra de Llibertat Religiosa i de Consciència-URL.
En aquest context, la membre de l’Observatori Blanquerna de Comunicació, Religió i Cultura, Pilar Baradat Marí, va participar el passat 20 de gener al programa El Matí a Ràdio Estel, on va parlar del pròxim congrés i de la seva rellevància en el context actual. Podeu escoltar el programa al següent enllaç.
Durant l’entrevista es va destacar la importància d’un format com aquest congrés, que combina estudis acadèmics amb propostes pràctiques per part de ponents d’arreu del món.
El congrés està obert a assistents de tots els perfils i trajectòries. Les inscripcions es poden fer a través del següent formulari. Es pot consultar el programa complet al següent enllaç.